Łączna liczba wyświetleń

piątek, 18 stycznia 2013

Kosmetyk miesiąca na luty

Hej:)
Dziś , drogie dziewczyny pokaże wam coś co mam nadzieję większość z was polubi .Wiele z nas boryka się z problemem tzw. szopy na głowie i rozdwojonymi ,suchymi jak wiór końcówkami.Okazuje się że jest na to sposób.Te z was które jeszcze nie znalazły idealnego kosmetyku regenerującego i nawilżającego zapraszam do przeczytania .Tak więc dziś zaproponuję wam odżywkę do włosów z firmy Dove . Ma ona za zadanie skleić rozdwojone końcówki ( na opakowaniu jest napisane nawet 5 razy mniej rozdwojonych koncówek) oraz odżywić nieco nasze umęczone włosy.Jestem nią na prawde zachwycona!!!Moim zdaniem najlepiej stosowac ją nakładając jej dość sporo , po czym nałożyć czepek i odczekać.Ja trzymałam taką maseczke około 30 minut ale nie obciążyło to moich włosów.Ponad trzy dni po umyciu były ślicznie pofalowane i błyszczące a końcówki rzeczywiście lekko się poprawiły.Kazdemu kto ma problemy z końcówkami gorąco polecam ;)


Recenzje kosmetyku na luty wstawiam już w styczniu, gdyż po feriach mogę nie mieć już tyle czasu aby zapełnić bloga:)

2 komentarze:

  1. Blog dla dziewczyn chłopak nie wiele może powiedzieć w tym temacie. :D Więc blog ciekawy ale nie dla mnie :D Pozdrawiam

    http://mateuszkantor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana do Liebster Award na moim blogu
    http://wszystkopamojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń